Jak Zgubić Boczki?

Jeśli głowisz się nad tym jak zgubić boczki i ten dręczący Cię brzuszek to czytaj dalej, a przekażę Ci dziś kilka porad jak to zrobić skutecznie i we właściwy sposób.

Na początku ważna kwestia – odchudzanie to PROCES! Nie myśl, że uda Ci się bardzo szybko np. w tydzień zgubić brzuch, boczki czy cokolwiek innego. Oczywiście, jeśli wiesz co robić, możesz schudnąć w ciągu tygodnia nawet 3 kg, ale to nie będzie 10 kg tak jak niektórzy mówią.

Jak zgubić boczki? - zdjęcie szczupłego brzucha

Photo by xksenia

Dużo zależy też od tego, ile masz nadwagi. Jeśli jesteś bardzo otyła/y, to będziesz znacznie szybciej tracić na wadze.

Pewnie gdy po raz pierwszy zadałaś/eś sobie pytanie „Jak zgubić boczki?” , to Twoją pierwszą myślą było – „taaak, będę robić brzuszki!! najlepiej 100 dziennie, bo wtedy szybciej schudnę„. Bzdura.

Takie ćwiczenia prawie w ogóle nie spalają tłuszczu (tym bardziej jeśli nie patrzysz na to, co jesz), ponieważ brzuszki budują mięśnie i wzmacniają brzuch pod tłuszczem. Nie znam nikogo, kto by schudł z brzucha, wykonując tylko same brzuszki. To nierealne.

Uświadom sobie, że tkanka tłuszczowa spala się ze wszystkich partii ciała, a nie tylko z brzucha, twarzy czy boczków.

Jeśli chcesz zgubić oponkę, wykonuj ćwiczenia aerobowe takie jak bieganie, rower czy pływanie na basenie. Te ćwiczenia powodują, że chudniesz, ponieważ angażują większość części ciała i ich intensywność nie jest zbyt duża.

Innymi słowy ciało pobiera energię właśnie z tłuszczy, a nie tak jak w przypadku biegania sprintem czy innych bardzo wysilających ćwiczeń, które skutkują tym, że energia pobierana jest z glikogenu, czyli mięśni.

Ale tak jak już nie raz wspominałem – ćwiczenia to tylko 20% sukcesu (!!) Reszta to zdrowe odżywianie, które dopiero powoduje, że zaczynasz tracić wagę.

Zostaw w spokoju niezdrowe i wysoko przetworzone jedzenie. Zacznij jeść dużo naturalnych, pełnowartościowych posiłków, które nie będą odkładać się w Twoje boczki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>